23 September 2006, 17:53
Spijtig dat je em wegdoet. Maar wel begrijpelijk. Als je tijdens het rijden zit te wachten op het volgende mankement dan wordt je niet vrolijk.
En toch. Je hebt hier te maken met 1 storing. Doe je iedere auto weg als er een electronica probleempje voordoet ? Dan wens ik je veel geluk met een gebruikte 850..
Er zit ergens een stomme draadbreuk of een slecht contact ? De auto liep toch op LPG ? De LPG installatie is volledig onafhankelijk te maken. Dan is de auto zo ongeveer een Diesel geworden. Dan dien je enkel nog het probleem te isoleren:
Brandstoftoevoer of ontsteking. Gewoon 2 lampjes plaatsen op het dasboard. Bij uitval kijken welk lampje uit is en daar gaan zoeken.
En zelfs de ontsteking kan je onafhankelijk maken...
Maar goed.. Je hebt je keuze al gemaakt geloof ik...
Wellicht is gewoon je contactslot stuk...
En toch. Je hebt hier te maken met 1 storing. Doe je iedere auto weg als er een electronica probleempje voordoet ? Dan wens ik je veel geluk met een gebruikte 850..
Er zit ergens een stomme draadbreuk of een slecht contact ? De auto liep toch op LPG ? De LPG installatie is volledig onafhankelijk te maken. Dan is de auto zo ongeveer een Diesel geworden. Dan dien je enkel nog het probleem te isoleren:
Brandstoftoevoer of ontsteking. Gewoon 2 lampjes plaatsen op het dasboard. Bij uitval kijken welk lampje uit is en daar gaan zoeken.
En zelfs de ontsteking kan je onafhankelijk maken...
Maar goed.. Je hebt je keuze al gemaakt geloof ik...
Wellicht is gewoon je contactslot stuk...
BS-AutoTune, voor classics en specials: http://www.bs-autotune.nl