25 September 2006, 14:16
Sander van Buiten schreef:Het is dat ik uit je eerste post heb begrepen dat een Turbo in Zweden al behoorlijk zeldzaam is, anders zou ik zeggen: zoek een betere basis.......Ik vind het best meevallen eerlijk gezegd, als je bedenkt dat de auto 25 jaar oud is en 29 eigenaars voor mij heeft gehadhock:
Succes met het project! 8)
Groeten!
Ik heb o zo veel slechtere auto's gezien en dan hoef ik alleen maar hier in de achtertuin rond te kijken. Neem mijn 86er bijvoorbeeld. Die is 5 jaar jonger en heeft maar 6 eigenaars gehad, maar daar vallen letterlijk af en toe stukken vanaf, zo roestig is hij!Roest kom je sowieso niet onderuit, of je moet meer dan 4000 euro voor een net gerestaureerde auto geven, ik gaf 700 euro voor deze bak. Maar als deze dingetjes gelast zijn dan hoef ik me daar de komende X jaren iig geen zorgen meer om te maken.
Toen ik net begonnen was had ik eigenlijk wel een beetje het idee van waar begin ik eigenlijk aan.. Toen had ik liever 1000 euro meer uitgegeven aan een auto die er wat beter uit zag. Maar ik was allang blij dat ik er een had gevonden, en een flathood nog wel
Maar als ik een mooiere auto had gekocht was ik ook een stuk minder snel aan een restauratie begonnen. Het is ook veel leuker om van een lijk een mooie auto te maken, je moet natuurlijk wel het verschil tussen voor en na kunnen zien 8)
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98

hock: