8 October 2006, 01:07
Vandaag is er weer het een en ander gebeurd.. Ik heb eindelijk het schuifdak los gekregen. Het gene wat mij tegenhield was de bekleding, ik had geen idee hoe ik die er af moest krijgen, en in het Haynes boek stond alleen "Maak de bekleding los", lekker behulpzaam dus. Maar vandaag besloot ik dat ik dat ding er af zou krijgen (mede ook omdat een nieuw dak met reserve bekleding voor het schuifdak onderweg is), en achteraf gezien was het niet zo moeilijk. Alleen hadden ze dat er best even bij mogen schrijven, dat had me een hoop gedoe bespaard.
Maargoed, ik ben daar even flink bezig geweest om de boel schoon te krijgen, is weer als nieuw. En nu kan ik ook het schuifdak en de randen er omheen fatsoenlijk schuren.
Verder heb ik ook de carburateur verwisseld, de oude was namelijk beginnen te lekken (bij te veel overdruk spoot er een wolk benzine uit). 3 keer raden of de nieuwe carburateur ook lekte!
Nog erger dan de oude dus :x
Nu heb ik het dus helemaal gehad met die onzin, en nu gaat er k-jet in! dat wil ik het liefste aan de praat krijgen voor hij naar de lak gaat, dat ik er niet hoef te prutsen in een net gelakte motorruimte.
Maargoed, ik ben daar even flink bezig geweest om de boel schoon te krijgen, is weer als nieuw. En nu kan ik ook het schuifdak en de randen er omheen fatsoenlijk schuren.
Verder heb ik ook de carburateur verwisseld, de oude was namelijk beginnen te lekken (bij te veel overdruk spoot er een wolk benzine uit). 3 keer raden of de nieuwe carburateur ook lekte!
Nog erger dan de oude dus :x
Nu heb ik het dus helemaal gehad met die onzin, en nu gaat er k-jet in! dat wil ik het liefste aan de praat krijgen voor hij naar de lak gaat, dat ik er niet hoef te prutsen in een net gelakte motorruimte.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98