11 October 2006, 21:41
Het ging helaas niet zo snel als ik gehoopt had. De kabelboom voor de motor was stuk geknipt en die moest dus vervangen worden. Daar begon ik dus mee, alleen had ik 1 roodwitte kabel over waarvan ik niet snapte wat ik er nu precies mee moest. Uiteindelijk kwam het antwoord op het zweedse 200 forum, de kabelboom die ik had gekocht bleek uit een GLT te komen, en daar zit de ontstekingsbox aan de verkeerde kant!
Het boeltje zit dus nog niet in elkaar, maar er is wel wat gebeurd.. Niet zo veel, ik heb het nogal druk met werk momenteel.
De sproeiers zitten weer op hun plek, deze keer ook aangesloten
![[Afbeelding: IMG_2677.JPG]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20061009/IMG_2677.JPG)
Brandstofslangen naar de "spinnenkop" zijn aangesloten.
![[Afbeelding: IMG_2678.JPG]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20061009/IMG_2678.JPG)
![[Afbeelding: IMG_2680.JPG]](http://gallery.volvo240.org/images/1/cars/kyu/20061009/IMG_2680.JPG)
En ik ben er nu achter waar alle aansluitingen op het inlaatspruitstuk voor zijn!
Het boeltje zit dus nog niet in elkaar, maar er is wel wat gebeurd.. Niet zo veel, ik heb het nogal druk met werk momenteel.
De sproeiers zitten weer op hun plek, deze keer ook aangesloten

Brandstofslangen naar de "spinnenkop" zijn aangesloten.
En ik ben er nu achter waar alle aansluitingen op het inlaatspruitstuk voor zijn!
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98

