14 August 2005, 23:07
nou, ik heb sinds maart dit jaar een rooie 240 estate diesel die - as we speak - 399000 km heeft gelopen. De historie is onduidelijk en ik vermoed dat ie een poos stil heeft gestaan. Dist riem vervangen, evenals achterste deel uitlaat, vacuumpomp, gloeibougies, radiateur, themostaat, waterpomp, luchtfilter en brandstoffilter. Ik heb nu een poos zonnebloemolie bijgemengt en dat gaat uitstekend! Lekker luchie ook... Beter dan ordinaire diesel walmen! hahahaha
Auto rijdt fantastisch!! Als ie warm is. Na het starten hobbelt ie en laat nadrukkelijk weten nog geen zin te hebben, maar dat gedrag verdwijnt na een seconde of 30. Daarna loopt ie soepel en moet gewoon rustig op temperatuur komen.
Lang leve de eerlijke dieselmotorer!!!
Overigens is mijn auto makkelijk te herkennen onderweg: ik heb de plusdraden van de stadsverlichting en de richtingaanwijzers omgewisseld.
Groeten,
Huge
Auto rijdt fantastisch!! Als ie warm is. Na het starten hobbelt ie en laat nadrukkelijk weten nog geen zin te hebben, maar dat gedrag verdwijnt na een seconde of 30. Daarna loopt ie soepel en moet gewoon rustig op temperatuur komen.
Lang leve de eerlijke dieselmotorer!!!
Overigens is mijn auto makkelijk te herkennen onderweg: ik heb de plusdraden van de stadsverlichting en de richtingaanwijzers omgewisseld.
Groeten,
Huge
- Wat er ook gebeurd, brand is altijd erger.