26 March 2005, 14:26
mijn B21ET loopt matig stationair. Nu was ik wat aan het prutsen en ik heb een vraag over de klep in het luchtfilterhuis die voor koude danwel warme lucht zorgt:
* als ik op de koperen pen met veer druk dan gaat ie van warm naar koude lucht. Hoe werkt dit normaal gesproken?? Is toch geen bimetaal oid?
* de mijne blijft op de warmelucht stand staan. Hoewel de flexibele buis naar het uitlaatspruitstuk verwijderd is (ivm LPG zei de dealer??), lijkt het me dat ie toch moet overschakelen naar de koude lucht aanvoer?
* als ik op de koperen pen met veer druk dan gaat ie van warm naar koude lucht. Hoe werkt dit normaal gesproken?? Is toch geen bimetaal oid?
* de mijne blijft op de warmelucht stand staan. Hoewel de flexibele buis naar het uitlaatspruitstuk verwijderd is (ivm LPG zei de dealer??), lijkt het me dat ie toch moet overschakelen naar de koude lucht aanvoer?