17 October 2006, 08:14
Ticcie schreef:by the way, hoewel er veel 240liefhebbers hier zijn te vinden, is het meer een algemeen volvo forum, dan eentje speciaal voor 240's. Dus excuses niet nodig!
inderdaad, beter kan ik het niet omschrijven! Dus bedankt voor je info, leuk om te lezen. Ik hou er persoonlijk ook wel van; zo van de buitenkant niet al te veel opzichtigheid en dan toch gewoon de snelste bak...geweldig!
mado schreef:met recht een wolf in schaapskleren.En eerlijk is eerlijk, ook met de V40 is Volvo er weer in geslaagd een tijdloos ontwerp op de weg te zetten.Hij oogt nog steeds behoorlijk actueel.Die lampjes aan de zijkant doen het hem ook helemaal vind ik
jip, mee eens. Jammer dat die 'side-markers' (trademark!) niet meer doorgezet zijn op de nieuwere auto's. Zeker te veel weerstand door verschillende wetgevingen in verschillende landen...of weerstand bij klanten. Dat kan ook.
Eerst kwan de S40/V40 ermee. Daarna de S80 maar deze had ze alleen aan de voorzijde..daarna zijn ze volgens mij voorgoed verdwenen.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"