21 October 2006, 22:32
Dat geld hebben m'n ouders op dit moment er niet voor over, dus ik moet het zegmaar voor een jaartje, of 2 maken (ja, ik weet het... dom bla bla bla, ik kan het ook niet helpen). We rijden er niet zoveel mee, dus opzich zou deze kop nog wel even mee kunnen gaan, in de tussentijd kan ik wat opzoek gaan naar een vervanger voor in de toekomst, maar dat zoek ik later wel uit.
Het gaat erom dat hij NU stuk is, en hij goedkoop en goed gerepareerd moet worden (100-150 euro). En m'n moeder er een jaartje ermee kan rijden, dus ik moet denken aan;
* Nieuwe koppakkingsset
* Nieuwe kopbouten
* Olie
* Koelvloeistof
En dan dus evt. kop vlakken...
Is het een idee om de onderdelen te halen, de kop er af te halen en er ff naar te kijken of hij wel gevlakt moet worden? Kan ik hem niet gewoon goed schoonmaken ?? Ik ga zowiezo wel ff naar die sloop bellen maandag en informeren hoeveel het kost.. wat is een redelijke prijs voor een gebruikte kop? En waar moet ie aan voldoen? (voor eenB230F op gas..)
Ik kan ze echt niet overtuigen er wederom een fortuin aan uit te geven, dit is de 2e kop al...
Het gaat erom dat hij NU stuk is, en hij goedkoop en goed gerepareerd moet worden (100-150 euro). En m'n moeder er een jaartje ermee kan rijden, dus ik moet denken aan;
* Nieuwe koppakkingsset
* Nieuwe kopbouten
* Olie
* Koelvloeistof
En dan dus evt. kop vlakken...
Is het een idee om de onderdelen te halen, de kop er af te halen en er ff naar te kijken of hij wel gevlakt moet worden? Kan ik hem niet gewoon goed schoonmaken ?? Ik ga zowiezo wel ff naar die sloop bellen maandag en informeren hoeveel het kost.. wat is een redelijke prijs voor een gebruikte kop? En waar moet ie aan voldoen? (voor eenB230F op gas..)
Ik kan ze echt niet overtuigen er wederom een fortuin aan uit te geven, dit is de 2e kop al...
volvoloos<br /><br />One who forms and expresses judgments of the merits, faults, value, or truth of a matter.