28 October 2006, 12:59
Tuurlijk heb ik het hem verteld over het forum, ik betwijfel of hij ook werkelijk komt kijken.Voorzover ik kan inschatten lijkt me een logisch gevolg op dit verhaal dat de auto binnen een half jaar ofzo weer aangeboden wordt met natuurlijk wat mankementen en een uitbraak van latent aanwezig roest.Als je zelf niet technisch bent en je gaat de auto gewoon dagelijks en voor wintersportvakanties gebruiken geloof ik nooit dat dat lang goed gaat.Ik had de auto in eerste instantie ook bedoeld om al mijn privÃÂ kilometers mee te rijden en op vakantie mee te gaan.Toch had ik er bij nader inzien niet zo'n goed gevoel bij om met die auto bepakt en bezakt tegen de bergen op te gaan karren.Volgens mijn berekeningen was er toch nog wel een investering van zo rond de zesduizend euro nodig om de auto optisch en technisch in perfecte staat te krijgen.Plaat en spuitwerk, bekleding en techniek hadden wel hun aandacht nodig.Zo op het oog fraai , maar als je goed kijkt zie je dat er gekloot is met het spuiten, en voor mijn gevoel met de rest dan ook.Als je dat dan allemaal gedaan heb is ie wel mooi en goed maar ook heeft het ook wel een bak gekost en moet je hem dus echt jaren houden.
45 1993,v70 awd 97