31 October 2006, 17:19
Ik ben niet erg actief op de fora, maar lees als 142-rijder wel graag mee. Ben trouwer in lezen dan in schrijven (weet ook bijna niks) Ook maar even mijn ongenoegen geuit, via de mail:
Ook nog een reactie gehad, nota bene:
Het zal allemaal wel. Als buitenstaander kan het me allemaal niet zo boeien. Je maakt je als club echter wel ontzettend onmogelijk. Volgens mij hebben ze allemaal het boekje gelezen "Hoe help ik mijn vereniging naar de kelder voor dummies". Hoewel, dummies: 't lijken wel pro's.
En dat auteurs niet traceerbaar zijn; begin dan geen forum. Ban probleembezoekers. Volgens mij is een goed functionerend forum een geweldig uithangbord voor een register/vereniging. als je, zoals ik, een beginnend klassiekerrijder bent, ga je als eerst het internet op om je te orienteren. Daar heb ik ongelofewlijk veel van geleerd. Betere reclame kun je niet wensen. Betere antireclame ook niet: het 240-register staat nu algemeen bekend als een bekrompen oude*****club. Of dat terecht is weet ik niet. Maar ik zou het risico niet nemen. Geen lidmaatschap voor mij dus, ook niet als ik mijn 140 ooit nog eens inruil voor zo'n mooie Amerikaanse 245 met chromen imperiaal (hm....)
Hoe dan ook: Volvolvo; ga zo door!
Citaat:Geachte leden van de webcommissie,
Ik neem met verbazing kennis van uw beslissing uw internetforum te sluiten voor niet-leden. Ik ben geen lid van het register, aangezien ik een volvo uit de 140-serie bezit. 240-fora zijn voor mij echter op zijn tijd nuttig voor aanvullende informatie.
Zoals u wellicht weet kent het internet vele fora, ook voor klassieke automobielen. Het gros van deze fora, ook die van verenigingen of registers, is publiek toegankelijk. Ik hoop dat u zich realiseert dat u zich met deze werkwijze een beetje buiten de realiteit plaatst. In de praktijk zal dit vermoedelijk betekenen dat er van uw forum maar weinig overblijft. Ik zal mij, met vele anderen, zonder problemen verplaatsen naar het forum op http://www.volvolvo.nl. Mijn indruk is dat dit forum de functie van het uwe snel zal overnemen, als dit al niet het geval is. Als relatieve buitenstaander zie ik de kans groeien dat de schare van 240-liefhebbers er op korte termijn een andere belangenvereniging bij krijgt. Jammer, eenheid is in het kader van kennisuitwisseling een prÃÂ. Aan de andere kant kan ik de 240-rijders, met dit soort besluiten in het achterhoofd, geen ongelijk geven. Ik vrees dat u begonnen bent aan een verloren race.
Desondanks veel succes met uw activiteiten.
Met vriendelijke groet,
"ingvar"
Lid van de V44 vereniging, het volvo 140-160 register.
Ook nog een reactie gehad, nota bene:
Citaat:Beste Arend,
Sorry voor het ongemak.
De beslissing dat alleen clubleden op het form te mogen schrijven
is genomen door het bestuur van het volvo240-260 register. Wij
als webcommissie en forumbeheer zullen ervoor zorgen dat je
mail tersprake komt op de volgende vergadering van het bestuur.
Tot die tijd kun je helaas alleen lezen op ons forum.
met vriendelijk groet,
Volvo240-260 forumbeheer/webcommisie
Het zal allemaal wel. Als buitenstaander kan het me allemaal niet zo boeien. Je maakt je als club echter wel ontzettend onmogelijk. Volgens mij hebben ze allemaal het boekje gelezen "Hoe help ik mijn vereniging naar de kelder voor dummies". Hoewel, dummies: 't lijken wel pro's.
En dat auteurs niet traceerbaar zijn; begin dan geen forum. Ban probleembezoekers. Volgens mij is een goed functionerend forum een geweldig uithangbord voor een register/vereniging. als je, zoals ik, een beginnend klassiekerrijder bent, ga je als eerst het internet op om je te orienteren. Daar heb ik ongelofewlijk veel van geleerd. Betere reclame kun je niet wensen. Betere antireclame ook niet: het 240-register staat nu algemeen bekend als een bekrompen oude*****club. Of dat terecht is weet ik niet. Maar ik zou het risico niet nemen. Geen lidmaatschap voor mij dus, ook niet als ik mijn 140 ooit nog eens inruil voor zo'n mooie Amerikaanse 245 met chromen imperiaal (hm....)
Hoe dan ook: Volvolvo; ga zo door!
Volvo 142 DL 1968 Iceblue *verkocht*<br />Volvo S70 2.0 1998 *overleden*<br />Volvo V40 2.0 PhII Europa elegance 2002 *voor de vrouw*<br />Volvo 240 2.3 GLE Estate 1993 *nieuw!*

