4 November 2006, 22:57
Ik rijd sinds een maand of drie in een 244 GL van april 1981. Het leuke is dat de auto net zo jong is als ik. De auto rijdt op LPG (gastank juni 2003 ingebouwd). De b21A motor loopt met 265.000 nog als een zonnetje, maar de drietraps automaat zorgt ervoor dat de auto veel toeren maakt bij hoge snelheden. De kop is goed, net laten controleren, dikke klepplaatjes en had vrijwel geen klepspeling.
De foto's die je ziet zijn gemaakt toen ik net de leren set erin had gezet.
Inmiddels is het volgende gebeurd:
Het stripje linksachter is er opgezet (7 euro op de volvobeurs).
De donkerblauwe deurpanelen zijn inmiddels ook vervangen door zwarte (totaal 50 euro, inclusief grepen en bakken).
De hoedeplank heb ik gemaakt van een mdf-plaat die is bekleed met zwart skyleder. Verder is de stereo Alpine afgemonteerd.
![[Afbeelding: th_P1010059.jpg]](http://i133.photobucket.com/albums/q56/Harry244/th_P1010059.jpg)
![[Afbeelding: th_P1010060.jpg]](http://i133.photobucket.com/albums/q56/Harry244/th_P1010060.jpg)
![[Afbeelding: th_P1010061.jpg]](http://i133.photobucket.com/albums/q56/Harry244/th_P1010061.jpg)
![[Afbeelding: th_P1010062.jpg]](http://i133.photobucket.com/albums/q56/Harry244/th_P1010062.jpg)
De foto's die je ziet zijn gemaakt toen ik net de leren set erin had gezet.
Inmiddels is het volgende gebeurd:
Het stripje linksachter is er opgezet (7 euro op de volvobeurs).
De donkerblauwe deurpanelen zijn inmiddels ook vervangen door zwarte (totaal 50 euro, inclusief grepen en bakken).
De hoedeplank heb ik gemaakt van een mdf-plaat die is bekleed met zwart skyleder. Verder is de stereo Alpine afgemonteerd.
![[Afbeelding: th_P1010059.jpg]](http://i133.photobucket.com/albums/q56/Harry244/th_P1010059.jpg)
![[Afbeelding: th_P1010060.jpg]](http://i133.photobucket.com/albums/q56/Harry244/th_P1010060.jpg)
![[Afbeelding: th_P1010061.jpg]](http://i133.photobucket.com/albums/q56/Harry244/th_P1010061.jpg)
![[Afbeelding: th_P1010062.jpg]](http://i133.photobucket.com/albums/q56/Harry244/th_P1010062.jpg)
Volvo 740 tic '84.

