16 November 2006, 23:44
Bij mijn B230F hoor ik een geluid dat er op duidt dat er of een scheurtje in mijn uitlaatspruitstuk zit of dat de pakking lek is.
Het is bij de laatste cylinder voor het schutbord aan de achter/onderkant van het eerste deel dat naar beneden loopt.
Probleem: ik kan niet zien wat er aan de hand is....
Ben al met een verbouwd spiegeltje bezig geweest maar ben d'r nog niet uit.
Demontage van het spruitstuk zal zowiezo moeten gebeuren, of ter vervanging van het hele spruitstuk of om een nieuwe pakking te monteren.
Probleem: ROEST
Dus: alle tips om die zwaar verroeste moeren te lossen en andere tips die mij van pas zouden kunnen komen welkom!
Het is bij de laatste cylinder voor het schutbord aan de achter/onderkant van het eerste deel dat naar beneden loopt.
Probleem: ik kan niet zien wat er aan de hand is....
Ben al met een verbouwd spiegeltje bezig geweest maar ben d'r nog niet uit.
Demontage van het spruitstuk zal zowiezo moeten gebeuren, of ter vervanging van het hele spruitstuk of om een nieuwe pakking te monteren.
Probleem: ROEST
Dus: alle tips om die zwaar verroeste moeren te lossen en andere tips die mij van pas zouden kunnen komen welkom!
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.