24 November 2006, 20:59
Gewoon naar de plaatselijke kantoorboekhandel en daar vragen of ze Letraset-teksten kunnen regelen.
Je geeft de tekst op, kleur, lettertype en afmetingen van je plek op de auto of wat dan ook, je hoort wat het kost en het wordt besteld.
Na 5 tot 10 dagen ligt het in de winkel voor je klaar.
Je zet een stuk afplaktape onder of boven de plek waar je de tekst wil, haalt eerst alleen het smalle stuk van de beschermfolie eraf en plakt het losjes vast.
Gaat het niet goed, ruk je het voorzichtig weer los :evil: en probeert het opnieuw. Zit het goed, dan haal je de rest van de beschermfolie weg en plakt dat ook vast.
Tip, maak een mengsel van water met een beetje afwasmiddel.
Maak de te beplakken plek daarmee goed nat voor je de letters erop plakt.
Tijdens het opplakken blijft de tekst dan verschuifbaar.
Zit het goed, dan veeg je het vocht met een rubber wisser onder de tape uit.
Geen enkele garantie op een goed resultaat, maar voor een paar tientjes vond ik het het proberen waard en was ik toen ik ermee klaar was zelfs tevreden. :lol:
Je geeft de tekst op, kleur, lettertype en afmetingen van je plek op de auto of wat dan ook, je hoort wat het kost en het wordt besteld.
Na 5 tot 10 dagen ligt het in de winkel voor je klaar.
Je zet een stuk afplaktape onder of boven de plek waar je de tekst wil, haalt eerst alleen het smalle stuk van de beschermfolie eraf en plakt het losjes vast.
Gaat het niet goed, ruk je het voorzichtig weer los :evil: en probeert het opnieuw. Zit het goed, dan haal je de rest van de beschermfolie weg en plakt dat ook vast.
Tip, maak een mengsel van water met een beetje afwasmiddel.
Maak de te beplakken plek daarmee goed nat voor je de letters erop plakt.
Tijdens het opplakken blijft de tekst dan verschuifbaar.
Zit het goed, dan veeg je het vocht met een rubber wisser onder de tape uit.
Geen enkele garantie op een goed resultaat, maar voor een paar tientjes vond ik het het proberen waard en was ik toen ik ermee klaar was zelfs tevreden. :lol:
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.