29 November 2006, 22:29
Vandaag was Principessa aan de beurt voor haar kleine onderhoudsbeurtje. Ook hebben ze gekeken naar het 'bonanza effect' tijdens het optrekken, daar zou ik me maar geen zorgen over maken! De rubbers zagen er nog goed uit voor een Volvo 240 met 180.000km en een wisseling van het middelste kardanaslager zou het geringe gerammel niet veel minderen. Dit rubberen lager had overigens bijna geen speling en lag nog binnen specs.
Zal eerst eens kijken of ie nu door de jaarlijkse keuring komt (op Belgische wijze)
Daarna lopen we het lijstje maar eens strak af.
Na goedkeuring eerst tectyleren en daarna de bestuurdersstoel van nieuw leer laten voorzien. Ondertussen ook eens kijken of ik de buitentemperatuurmeter aangesloten krijg en de draadjes van de achterklep via de originele weg ge-hermonteerd krijg.
groetjes
Ruud
Zal eerst eens kijken of ie nu door de jaarlijkse keuring komt (op Belgische wijze)
Daarna lopen we het lijstje maar eens strak af.
Na goedkeuring eerst tectyleren en daarna de bestuurdersstoel van nieuw leer laten voorzien. Ondertussen ook eens kijken of ik de buitentemperatuurmeter aangesloten krijg en de draadjes van de achterklep via de originele weg ge-hermonteerd krijg.
groetjes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)