12 December 2006, 11:14
Ik heb de auto nu bijna 2 jaar en bij aflevering is de door de garage/verkoper :evil: slecht gehandeld. Gezien de eerder discussie geen naam uiteraard. Dus lekkage voorruit(was nieuw) lekkage beide achterruiten waren nieuw geplaats in verband met een kleine reparatie enz. ook was rechtsachter ooit een kleine schade geweest die niet geheel vakkundig was bijgewerkt = gevolg blaasjes en stof in de lak. Motorkap voor tussen de platen roest. Acterklep begon te roesten, kleine blaasjes op de echterdeuren, verder koets geheel hard op een plekje ter grote van een euro in de linker wielbak.
Ik heb daarom maar besloten hem helemaal opnieuw op te bouwen. Als ik klaar ben nog wat kleine technische dingen en dan gas. Voorts alle onderdelen te weten elektrische ramen, spiegels, cruiscontrol(heb er waarschijnlijk wel 1 over) enz.
Ik heb daarom maar besloten hem helemaal opnieuw op te bouwen. Als ik klaar ben nog wat kleine technische dingen en dan gas. Voorts alle onderdelen te weten elektrische ramen, spiegels, cruiscontrol(heb er waarschijnlijk wel 1 over) enz.
245 USA 1982 + <br />Eend uit 1982