12 December 2006, 11:55
TheSaint77 schreef:Ticcie schreef:hmm, vlgs mij wordt het dan nooit een echte liefhebbersauto qua waarde. Stel dat ie als DL met je wegliggingsgebeuren E2500 opbrengt, dan wellicht met turbo E3500?
ja dat denk ik ook. Tenzij hij ECHT superstrak is 100%. Helaas willen veel liefhebbers alles zo origineel mogelijk, net zoals Ticcie en ik..
jaja origineel is het natuurlijk niet. zelf zou ik het ook niet zo snel kopen, je bent nooit zeker of het echt goed gedaan is enzo...
Ik ben wel van plan om het 100% goed te doen, blok gaat er als nieuw uitzien, alles gecontroleerd, alles schoonmaken onder de kap, roest weg, en dan nog wat opties installeren (elektrische ramen, extra metertjes, stoelverwarming, standverwarming, centraal slot, verwarmde spiegels etc :oops: )
Het is gewoon leuk om het 100% in orde te hebben, daar doe ik het voor, niet voor het het geld (alhoewel ik nooit (veel) verlies zal maken omdat ik de motor + bak zo goedkoop heb gekocht)
ik ga iig geen onomkeerbare modificaties aan de auto en originele motor uitvoeren, dus met een weekendje (of wat langer :wink: ) sleutelen is alles weer origineel 8)
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni