22 December 2006, 00:07
Ik zoek een leuke harde 240 met het liefst de B23 motor er in en een 5e versnelling of overdrive. Kleur en interieur vind ik niet zo belangrijk, als alles er maar netjes uitziet, en technisch in orde is. Op marktplaats kwam ik de volgende Volvo 240's tegen waar ik wellicht volgende week eens kan kijken.
Volvo 240 automaat
volvo 244 van 81
Volvo 240 van 84
Om kleur en uitvoering geef ik niet al te veel, als de auto maar hard is en de eerste jaren na de aankoop niet teveel onderhoud nodig heeft vind ik het interesant om van het weekend bij een van deze 3 te gaan kijken. Is een auto uit zweden werkelijk interesanter omdat ze daar minder hard roesten? of is dat gel*l?. Welke auto is volgens jullie interesant en waarom? en wat is de afrader, en waarom?.
Volvo 240 automaat
volvo 244 van 81
Volvo 240 van 84
Om kleur en uitvoering geef ik niet al te veel, als de auto maar hard is en de eerste jaren na de aankoop niet teveel onderhoud nodig heeft vind ik het interesant om van het weekend bij een van deze 3 te gaan kijken. Is een auto uit zweden werkelijk interesanter omdat ze daar minder hard roesten? of is dat gel*l?. Welke auto is volgens jullie interesant en waarom? en wat is de afrader, en waarom?.