2 January 2007, 01:11
Jelmar schreef:Heerlijk zulk soort berichten !!Ik heb een hobby aan het maken van veeeel foto's, er zullen wel meer van dit soort berichten volgen de komende maanden
nu neem ik het helemaal terug van de theoretische kennis, naja je snapt wat ik bedoel, dat er veeel meer is dan. dan de theorie
En ik denk niet dat je je kunt beheersen uiteindelijk.. alles went en op een gegeven moment wil je meer !!

Maak je niet druk, ik begrijp hoe je het bedoelde over dat theoretische, niks aan de hand, ik ben wel vereerd dat ik genoemd wordt als mensen vragen over tuning projecten. wereld beroemd op volvolvo ;D
Beheersen, tsja.... ik denk dat de standaard turbo me zal begrenzen...

volvoman0_0 schreef:Tja, helaas van dat blutsje, maar hij remt weer als vanouds inmiddels, was eerst een beetje vaag vanwege het inslijten, maar nu is alles ok
Krik van je vader gekregen? ik had hem de suggestie gedaan...
die deuk was echt jammer ja, helaas....
Bij dezelfde zaak waar we het gereedschap gekocht hebben hadden ze de werkplaatskrikken voor de helft... van 300 voor 150, ik had nog wat tegoed en het is een investering in de veiligheid, alhoewel je nooit zonder as-steunen onder een opgekrikte auto mot gaan liggen.
deusjevo schreef:Jw240 schreef:Iemand nog onderdelen nodig?Enig idee of het stuurhuis past op een 240 uit 1989?
lijkt me niet, het is heel anders gemonteerd en het ziet er anders uit.....
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni