6 January 2007, 23:29
John242 schreef:Dat zal wel iets zweeds zijn van +37 graden.....Ja en nee!

Het is zoals jullie wellicht al verwachten een lang verhaal, maar ik zal m'n best doen om het enigzins kort te houden

Om te beginnen verhuisde ik van Nieuw-Vennep (tussen A'dam en Leiden) naar Ãârebro, ergens in het midden van het land ongeveer op dezelfde hoogte als Stockholm. Daar verhuisde ik heen omdat ik daar via een vriend een baan aangeboden kreeg.
Na een jaar werd iedereen op straat gezet en kreeg ik het voor elkaar om een vriendin in Boden te krijgen (ongeveer 45 km hier vandaan, ongeveer 1000 km van Ãârebro waar ik toen dus nog woonde). Ik had geen baan maar goed gespaard en woonde voornamelijk bij haar thuis gedurende een paar maanden. Na een tijdje moest ze me niet meer, maar ik had al vliegtickets gekocht voor de kerst die we bij haar zouden vieren..
Nu had ik dus even geen zin om bij haar te gaan zitten, maar ook geen zin om m'n tickets weg te smijten, dus ik vierde kerst bij haar broer, die toevallig hier in Harads woonde. Het bleek onmogelijk te zijn om een terugreis te boeken omdat alles (vliegtuigen en treinen) vol zat, dus ik zat hier zowat een maand en in de tussentijd beviel het leven in zo'n klein dorpje me wel.
Hij liet me wat huizen zien die te koop waren en toen ik de prijzen hoorde viel ik zowat flauw. Zo goedkoop dus
Maar ik wilde het toch eerst wel even proberen voordat ik wat kocht, dus uiteindelijk hebben we een huis gevonden wat ik een jaar kon huren en daarna eventueel kopen.Een paar maanden later verhuisde ik dus hier heen, en na een jaar beviel het me nog steeds prima, dus ik kocht het huis! En nu zit ik hier al weer 5 jaar geloof ik.
Zo, weten jullie dat ook weer

Mijn huidige vriendin komt trouwens uit Stockholm en is een jaar geleden hier ingetrokken, en het bevalt haar prima!
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98