6 January 2007, 23:48
Hans Nicolai schreef:Ziet er uit als een plaatje Nico. Zou niet misstaan op de Nederlandse weg. Er rijden hier veel slechtere (tenminste als ik het zo van het plaatje kan beoordelen) rond. Waarom zou het niet echt de moeite zijn om hem naar Nederland te rijden?Ja hij is in redelijke staat. Hij is helaas in het echt niet zo mooi als op de foto's (maar bijna). Ik heb de lak op een paar plekken moeten verbeteren en als je goed kijkt van redelijk dichtbij zie je het wel. Ik had er een beetje haast mee omdat de turbo straks weer de garage in moet dus het werd helaas niet zo perfekt als ik eigenlijk zou willen.
En ik vind het niet de moeite waard omdat de reis me bijna net zo veel zou kosten als wat ik voor de auto krijg. 250-300 euro benzine (het is rond de 2500 km), 2 hotel overnachtingen voor 2 personen, plus eten en drinken enzo, dan zit je volgens mij al aardig in de buurt. En helaas zit er maar een 4-bak in en 120 rijden met 3000 toeren zal ik volgens mij na een paar 100 km ook wel genoeg van hebben.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98