9 January 2007, 14:58
Rob schreef:Veel geinteresseerden!
Mijn bussen staan ook op de nominatie om vervangen te worden, alleen zie ik een beetje op tegen de moeilijkheidsgraad van het geheel.
Geen speciaal gereedschap, en ook geen pers oid.
Weinig sleutel-ervaring, (wel twee rechterhanden gelukkig), dus wellicht is er iemand bij wie ik mee kan/mag kijken als hij de bussen vervangt.
(of evt meehelpen).
Misschien zit er iemand tussen met een (grote) sleutelruimte, waar wellicht gezamenlijk iets op touw gezet kan worden?
Mocht voor bovenstaande opties geen animo zijn, dan de vraag aan 1 van bovenstaanden om iig ruim foto's te maken van de vervanging.
Rob
ik heb het idee dat poly bussen gedeeltelijk veel makkelijker te vervangen zijn, ze gebruiken vaak de originele hulzen van de oude bussen dus je moet gewoon de oude troep eruit smelten...
Ik heb zelf beschikking over een dubbele garage, met goede krik, eventueel perslucht + slagmoersleutel.
Ik ben aan het denken om het zelf te vervangen, en gelijk wat van de tectyl laag bij te werken en alles netjes te verven/schoonmaken enzo. Dan is de 240 wel een paar dagen uit de running maar dat geeft niet.
Ik heb er geen problemen mee om wat met de rest hier samen te sleutelen.... ;D
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni