19 September 2005, 16:20
Hee Ticcie!
Bedankt voor je aanvulling. Verhaal klopt redelijk met wat mij verteld is. Hij zou idd van een man zijn die er nogal dol op was en m in de schuur had gezet om op te knappen. Na 3 jaar niet aan toegekomen, dus mocht ie verkocht worden. En de man zou inderdaad lid van de club zijn (geweest).
De achterkant is slecht (wielkasten, reservewielbakken zijn gewoon rot), de klep is redelijk (roest aan de zijkant en onderlangs), maar voor de rest heb ik weinig kunnen ontdekken. Heb her en der flink op de bodem geklopt, maar kon weinig ontdekken :? Ok, de uitlaat is niet meer zo jofel en de hoekjes van de deuren vertonen beginnende roest en bij sommige lasnaden zie je blaasjes komen.
Ik heb er gewoon APK op gekregen (stuk van de slechtste wielkast was net APK waardig, de rest maakte niets uit is me verteld) en ben van Haarlem naar Maastricht gereden. Pas toen ik met 110 in die bocht vlak voor de Kruisberg (Maastricht) naar beneden rolde hoorde ik voor het eerst torsiekraakjes, zij het heel licht. In ieder geval stukken minder als ik met de 850 van de oprit afrij als ie nog koud is.
De vorige eigenaar had de auto gewoon nog verzekerd heb ik begrepen, de papieren wat de man nog had krijg ik nog thuis gestuurd. Hij komt (kwam?) uit de buurt van Haarlem en was overgeschreven in een Postkantoor in Bloemendaal.
In ieder geval bedankt dat je gewoon zegt wat je weet!
De auto wordt zeker opgeknapt en laswerk is er toch aan... Plaatwerk is gelukkig niet zo duur heb ik begrepen :wink:
Gr 8)
Bedankt voor je aanvulling. Verhaal klopt redelijk met wat mij verteld is. Hij zou idd van een man zijn die er nogal dol op was en m in de schuur had gezet om op te knappen. Na 3 jaar niet aan toegekomen, dus mocht ie verkocht worden. En de man zou inderdaad lid van de club zijn (geweest).
De achterkant is slecht (wielkasten, reservewielbakken zijn gewoon rot), de klep is redelijk (roest aan de zijkant en onderlangs), maar voor de rest heb ik weinig kunnen ontdekken. Heb her en der flink op de bodem geklopt, maar kon weinig ontdekken :? Ok, de uitlaat is niet meer zo jofel en de hoekjes van de deuren vertonen beginnende roest en bij sommige lasnaden zie je blaasjes komen.
Ik heb er gewoon APK op gekregen (stuk van de slechtste wielkast was net APK waardig, de rest maakte niets uit is me verteld) en ben van Haarlem naar Maastricht gereden. Pas toen ik met 110 in die bocht vlak voor de Kruisberg (Maastricht) naar beneden rolde hoorde ik voor het eerst torsiekraakjes, zij het heel licht. In ieder geval stukken minder als ik met de 850 van de oprit afrij als ie nog koud is.
De vorige eigenaar had de auto gewoon nog verzekerd heb ik begrepen, de papieren wat de man nog had krijg ik nog thuis gestuurd. Hij komt (kwam?) uit de buurt van Haarlem en was overgeschreven in een Postkantoor in Bloemendaal.
In ieder geval bedankt dat je gewoon zegt wat je weet!
De auto wordt zeker opgeknapt en laswerk is er toch aan... Plaatwerk is gelukkig niet zo duur heb ik begrepen :wink:
Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter

