19 September 2005, 19:46
Ticcie schreef:oh???
Nou dan is het OF toch een andere auto OF de bodem is al flink gelast, want degene die ik heb gezien kwam zeker niet meer door de APK.
Is de hemelbekleding achter erg beschadigd?
Dan hebben we het (godzijdank
) over een andere auto. Ik heb net nog even onder de auto gelegen en bij de bestuurderskant zijn wat randjes 'krokant' maar voor de rest kan ik geen serieuze roestplekken ontdekken... Nu ben ik geen plaatwerker en heb ik niet eerder een auto gehad met veel roest, dus ik kan me vergissen. Laswerk kan ik eveneens niet ontdekken.De hemel is in puike staat op wat witte vlekken (verf?) na recht boven de achterbankleuning.
En wat zegt APK nou? De richtingaanwijzer deed het ook niet.... (is al gefixt 8).
Je kunt er wel aan zien dat de auto rijdend is weggezet. Lag vol met delen gereedschap, een briefkaart, wat papieren, een stel pakkingen (volgens mij van de overdrive) en uiteraard een landkaart. Carkit zat er ook gewoon in..
Het middelste gedeelte van de bodem was extra beschermd door de olielekkage aan de dop-met-kabel die onder een groot rood geval steekt (je merkt het al, ik moet nog serieus in de Haynes gaan bladeren :oops: )
Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter