20 January 2007, 11:19
Ik vermoed ook dat ze het stuur al links hadden, heb nog maar weinig RHD's gezien...
En tot 1950 had bv de katterug de meters in het midden, maakt ombouw wel makkelijker.
Maar daarna zat het wel voor de bestuurder. En dat 13 (of 17) jaar voor de grote wissel-truc!
Vind het gewoon een fascinerend gegeven, dat je een heel land ineens om gooit.
Wat een werk, alle pijlen, strepen, borden.
En de reflexen van de bestuurders, die zijn nog het moeilijkst lijkt me!
En tot 1950 had bv de katterug de meters in het midden, maakt ombouw wel makkelijker.
Maar daarna zat het wel voor de bestuurder. En dat 13 (of 17) jaar voor de grote wissel-truc!
Vind het gewoon een fascinerend gegeven, dat je een heel land ineens om gooit.
Wat een werk, alle pijlen, strepen, borden.
En de reflexen van de bestuurders, die zijn nog het moeilijkst lijkt me!
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005

