23 January 2007, 22:32
ok klinkt goed!
de stoelverwarming is waarschijnlijk makkelijk te fixen. Er zit een thermostaat in de zitting (tenminste bij een 850) en die heeft last van afbrekende contacten. even eruit halen, solderen, terugzetten en voila, klaar.
Mahle competition zuigers inde V40? zijn dat de originele? (ik d8 dat je nog de originele had, en die zagen er nog heel goed uit..)
Ik kwam er achter dat een B230 Mahle 'autothermatik.hydrothermatik' (oftewel type V) zuigers heeft. Best een 'hoge' serie in het Mahle spectrum.
http://www.motorenteile.mahle.com:8080/e..._types.pdf
Als je nog wat nodig hebt, ik ben mijn 940 helemaal kaal aan het slopen, ik heb heel veel interieurdelen enzo over waar ik niets mee kan...
de stoelverwarming is waarschijnlijk makkelijk te fixen. Er zit een thermostaat in de zitting (tenminste bij een 850) en die heeft last van afbrekende contacten. even eruit halen, solderen, terugzetten en voila, klaar.
Mahle competition zuigers inde V40? zijn dat de originele? (ik d8 dat je nog de originele had, en die zagen er nog heel goed uit..)
Ik kwam er achter dat een B230 Mahle 'autothermatik.hydrothermatik' (oftewel type V) zuigers heeft. Best een 'hoge' serie in het Mahle spectrum.
http://www.motorenteile.mahle.com:8080/e..._types.pdf
Als je nog wat nodig hebt, ik ben mijn 940 helemaal kaal aan het slopen, ik heb heel veel interieurdelen enzo over waar ik niets mee kan...
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

