9 February 2007, 17:02
Volgens mij klopt ie wel aardig zo.
De dingen waarop ik dat baseer:
Het water dat in het verlengde ligt op de foto en iets voor auto ophoudt is wat groenig op de sat.beelden.
Verder klopt het groen redelijk goed, en dat camoufleert wel de panden links en rachts buiten de foto.
dan nog het naar rechts wegdraaiende pad.
en niet te vergeten, maar niet op de bijgevoegde satelietbeelden te zien, de daken op de achtergrond van de foto (zwart en rood) kloppen vrij goed met de daken die iets buiten de sat.beelden.
Zelfs de hoek waaronder de auto langs het pad staat klopt!
Al met al dacht ik m toch gevonden te hebben....
Maar Willem heeft hem gespot, dus mogelijk kan die uitsluitsel geven?
En Rubicon, ik meende dat je uit Vlaanderen kwam. Toch bespeur ik wat 'Waals' in je post....
De dingen waarop ik dat baseer:
Het water dat in het verlengde ligt op de foto en iets voor auto ophoudt is wat groenig op de sat.beelden.
Verder klopt het groen redelijk goed, en dat camoufleert wel de panden links en rachts buiten de foto.
dan nog het naar rechts wegdraaiende pad.
en niet te vergeten, maar niet op de bijgevoegde satelietbeelden te zien, de daken op de achtergrond van de foto (zwart en rood) kloppen vrij goed met de daken die iets buiten de sat.beelden.
Zelfs de hoek waaronder de auto langs het pad staat klopt!
Al met al dacht ik m toch gevonden te hebben....
Maar Willem heeft hem gespot, dus mogelijk kan die uitsluitsel geven?
En Rubicon, ik meende dat je uit Vlaanderen kwam. Toch bespeur ik wat 'Waals' in je post....
Volvo 245 DL, 1976, B21A, AW71, LPG | Volvo 340 GL Special, 1990, 5d, 1.4, CVT | Volvo 340 GL Special, 1990, 1.4, 3d, CVT | Volvo XC70 2.5T automaat, 2005