6 March 2007, 21:38
Ik dacht even uit het verhaal op te maken dat er überhaupt niet veel T3 turbo-compressoren waren met waterkoeling. Wat ik me moeilijk kon voorstellen. Dus ook weinig ruilturbo's voorradig dacht ik...maargoed. Misverstandje.
Aansluitingen voor de olie zitten er uiteraard standaard op bij mn 84-er. Maar voor waterkoeling zal ik nog even moeten klussen neem ik aan.
Ik doelde met 'waar moet ik op letten' meer op het feit dat ALS er weinig T3's waren met waterkoeling wat ik dan moest vragen bij een gerenomeerd turbo expert bedrijf, qua vervangend watergekoeld turbootje. Ik denk niet dat ik meteen ga tunen en alles. Dat is me nu te kostbaar.
Aansluitingen voor de olie zitten er uiteraard standaard op bij mn 84-er. Maar voor waterkoeling zal ik nog even moeten klussen neem ik aan.
Ik doelde met 'waar moet ik op letten' meer op het feit dat ALS er weinig T3's waren met waterkoeling wat ik dan moest vragen bij een gerenomeerd turbo expert bedrijf, qua vervangend watergekoeld turbootje. Ik denk niet dat ik meteen ga tunen en alles. Dat is me nu te kostbaar.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"

