10 March 2007, 11:11
Dop bedankt
Heel toevallig zat ik gister met Peter al te chatten op de Volvo850forum chat. Wat is het wereldje toch klein! Echter de injectie van de 164 is wel heel verschillend dan de K-jetronic van mijn 264. Daar kwamen we gister al achter.
voor de liefhebbers heb ik hier een link naar de K-jetronic:
http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm#MFI01
Misschien is het een pomprelais die het aan het begeven is. Lees het stukje Feul Pump Relay,.. zou me niets verbazen dat het zoiets simpels is! Thuurlijk misschien wel in combinatie met een lekkende Injector, Voorlopig moet ik nog even het een en ander uitzoeken! Ik ga toch eens kijken wat een injector kost bij een Bosch Service punt ipv de 70 euro bij de dealer!
ik houd jullie op de hoogte,..enne suggesties zijn meer dan welkom!!!
Mvg Ronald
Heel toevallig zat ik gister met Peter al te chatten op de Volvo850forum chat. Wat is het wereldje toch klein! Echter de injectie van de 164 is wel heel verschillend dan de K-jetronic van mijn 264. Daar kwamen we gister al achter.
voor de liefhebbers heb ik hier een link naar de K-jetronic:
http://www.auto-solve.com/mech_inj.htm#MFI01
Misschien is het een pomprelais die het aan het begeven is. Lees het stukje Feul Pump Relay,.. zou me niets verbazen dat het zoiets simpels is! Thuurlijk misschien wel in combinatie met een lekkende Injector, Voorlopig moet ik nog even het een en ander uitzoeken! Ik ga toch eens kijken wat een injector kost bij een Bosch Service punt ipv de 70 euro bij de dealer!
ik houd jullie op de hoogte,..enne suggesties zijn meer dan welkom!!!
Mvg Ronald
264 RULES!!!!