10 March 2007, 21:01
RonnieDuck schreef:De grote vraag, waar ligt het nu aan?
-De injectors? -toch maar nieuwe aanschaffen?!
-De leidingen? -Lucht of vuil? Ik heb alle aansluitingen van de leidingen gecontroleerd,.. Bovenop de injector de aansluiting wat los draaien en dan loopt er op alle 6 benzine uit.
-Inspuit regeleenheid? -Misschien door het lange droog staan zit er iets binen in vast,..een naald ofzo? Zodat niet genoeg druk wordt opgebouwd om de injector klep te openen? Bovenop de injector loopt echter wel bij alle 6 wat benzine uit, bij niet aangedraaide aansluiting.
-Luchtmassameter? - Zou door de plofjes de "klep" krom zijn??
-Tank? -Ja je zal het maar vergeten,...bij mij zit er echter brandstof in! en die komt er voor uit,...de pomp kan dus ook uitgesloten worden!
-Acumulator? -Ik moet me nog even verdiepen wat het ding precies doet,...maar vraag me af of het stuk kan?
-Koude start injector? -Waarom zou die ineens stuk zijn? Daar bij zou die denk ik wel starten,..alleen wat moeilijk maar ik denk wel aanslaan,...helemaal met een beetje gas spelen erbij.
Brandstof pomp Relais - Hoe is de werking?
264 RULES!!!!