29 September 2005, 22:19
Wauw wat een service 8)
Ok, dus het zijn echt de originele kabels... Idd een beetje jammer. Aangezien ik uit de elektro-hoek kwam herkende ik de kabelsoort meteen (soort rubberachtige isolatie), lekker flexibel en prima om je video van stroom te voorzien, maar niet geschikt om het jarenlang in een continu bewegende hete omgeving vol te houden..
De pakking vervanging ik wel tijdens de restauratie. Ik ga er eerst een paar maanden mee rijden om de auto te leren kennen.
Zijn er kant-en-klare alternatieven voor de bevestiging van de carterontluchtingsslang in de inlaatbuis? Anders moet ik zelf maar wat fabriceren.
Met oliescheider bedoelde ik het potje (?) wat ik vast hebt gehad waar de flame trap op zit (dus tussen dit en het carter). Heb het niet gezien, alleen gevoeld. Ik neem aan dat dit een oliescheider is? Of zorgt enkel de flametrap dat de olie beneden blijft? (Ja, ik ga zo in Haynes kijken
)
Ik ga nog eens aan de turboas voelen adhv je tips!
Overigens moet ik nog een spiegeltje uit zien te halen waarmee ik eens aan de onderkant kan kijken van het turbohuis+uitlaatspruitstuk.
Harstikke bedankt!!
Gr 8)
Ok, dus het zijn echt de originele kabels... Idd een beetje jammer. Aangezien ik uit de elektro-hoek kwam herkende ik de kabelsoort meteen (soort rubberachtige isolatie), lekker flexibel en prima om je video van stroom te voorzien, maar niet geschikt om het jarenlang in een continu bewegende hete omgeving vol te houden..
De pakking vervanging ik wel tijdens de restauratie. Ik ga er eerst een paar maanden mee rijden om de auto te leren kennen.
Zijn er kant-en-klare alternatieven voor de bevestiging van de carterontluchtingsslang in de inlaatbuis? Anders moet ik zelf maar wat fabriceren.
Met oliescheider bedoelde ik het potje (?) wat ik vast hebt gehad waar de flame trap op zit (dus tussen dit en het carter). Heb het niet gezien, alleen gevoeld. Ik neem aan dat dit een oliescheider is? Of zorgt enkel de flametrap dat de olie beneden blijft? (Ja, ik ga zo in Haynes kijken
)Ik ga nog eens aan de turboas voelen adhv je tips!
Overigens moet ik nog een spiegeltje uit zien te halen waarmee ik eens aan de onderkant kan kijken van het turbohuis+uitlaatspruitstuk.
Harstikke bedankt!!
Gr 8)
Volvo V70 T5 '97<br />304 ponnies, 487 koppeltjes, 371 megameter

