28 March 2007, 20:06
oke, dat zijn reacties waar ik weer blij van word ;D
Net weer even onder de auto gekropen (blij dat ik hem niet verlaagd heb
), en geen gaten onder de voetruimtes. Alleen aan de onderkant van de dorpel bij de passagier zeg maar, die ook al op de foto staat.
Met de staalborstel roest er af rossen en dan met tectyl (spuitbus?) er overheen is de beste methode?
Kan over 3 weken waarschijnlijk een put gebruiken, dus dan kan ik er iig aandacht aan gaan besteden.
Vanochtend gebeld met estateservices, waar ze eerst twijfelden aan een b230e in een 88'er
Voorpijp kost zo'n 75 euro, en het deel wat daarachter aan komt 145. Valt me nogal mee eigenlijk, scheelt zeg maar de helft van wat ik verwacht had. Dus uitlaatje ga ik dan ook vervangen als ik die put kan gebruiken.
edit: Dorpels zijn idd gewoon netjes zonder roest, voor zover ik kan zien dan. En wielkasten ook volgens mij. Als iemand het eens goed wil zien, de koffie staat altijd klaar
Net weer even onder de auto gekropen (blij dat ik hem niet verlaagd heb
), en geen gaten onder de voetruimtes. Alleen aan de onderkant van de dorpel bij de passagier zeg maar, die ook al op de foto staat. Met de staalborstel roest er af rossen en dan met tectyl (spuitbus?) er overheen is de beste methode?
Kan over 3 weken waarschijnlijk een put gebruiken, dus dan kan ik er iig aandacht aan gaan besteden.
Vanochtend gebeld met estateservices, waar ze eerst twijfelden aan een b230e in een 88'er
Voorpijp kost zo'n 75 euro, en het deel wat daarachter aan komt 145. Valt me nogal mee eigenlijk, scheelt zeg maar de helft van wat ik verwacht had. Dus uitlaatje ga ik dan ook vervangen als ik die put kan gebruiken. edit: Dorpels zijn idd gewoon netjes zonder roest, voor zover ik kan zien dan. En wielkasten ook volgens mij. Als iemand het eens goed wil zien, de koffie staat altijd klaar