9 April 2007, 09:50
ruuds70 schreef:Vandaag de buitentemperatuur meter zover als mogelijk aangesloten. Nu moet ik nog een perfekt passend stekkertje zien te versieren voor de sensor. Ikheb e.e.a. eens provisorisch aangesloten en het werkt!
Vind het wel iets hebben, iedere keer als je de 240 op contact zet zwiept de temperatuurmeter langs de rode led naar de juiste temperatuur! Geeft iets van een echt "VOLVOGEVOEL", Volvo had het al toen niemand het had en zelf toen het nog niet digitaal was.
De verstelbare hoogte van de bestuurderstoel is ook bijna volledig. Tijdens mijn bezoekje aan Wouter van Laer lekker over Volvo's gekeuveld, waardoor ik de geleidingsplastiekjes voor de oude sleufjes ben vergeten.
Groetjes
Ruud
Ondertussen zit de in hoogte verstelbare passagiersstoel er netjes in, ook is zij voorzien van een chroom grille. Het blijft steeds weer een feest om ermee rond te tuffen.
Alleen dat gedoe met die temperatuurmeter steekt van tijd tot tijd weer haar kop op.
Gisteren na een week van rust liep de meter bijna in het rood om vervolgens wat heen en weer te schommelen tussen rood en de helft en na een kilometer of 20 netjes en strak net onder het midden plaats te nemen en te blijven staan. Dezelfde weg terug een uurtje of zes zeven later bleef het gekke ding gewoon netjes net onder het midden staan. Het 'geruststellingsprintje' achter de klokkenwinkel maar eens bekijken, vervanging is idioot duur en bovendien als het eraan zou liggen vraag ik me af waarom het enkel soms niet werkt........
groetjes
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)