13 April 2007, 17:50
De keuringsstations waar ik kom hebben allebij flinke affiches hangen waarop duidelijk staat te lezen dat je met de originele platen of met handelaarsplaten moet voorrijden andere platen zijn niet (meer) toegestaan.
Ikzelf heb toen dankbaar gebruik gemaakt van Auto Paashuis, die mijn Principessa 2 nog een poosje op de toen Nederlandse originele platen heeft laten staan.
In wezen zo krom als een hoepel, want voordat je een auto kunt INVOEREN moet ie eerst UITGEVOERD zijn en dan lever je de platen in. Maar goed ik heb het toen zo opgelost, nadat ik Principessa 1 aan Auto Paashuis heb teruggeleverd omdat daar geen originele platen meer op zaten (en geen originele papieren, want daar gaat het hun eigenlijk om, de Belgen willen zich als europeeshoofdstadhoeder niet verdiepen in de verschillende europese uitvoerdocumenten ??? >
)
Heeft me toen dus wel het heen en weer vervoer gekost en de bpm over Principessa 2, bovendien moest ik een verzekering op chassisnummer regelen, gelukkig dacht mijn verzekeringsagent daar ook soepeltjes in mee.
groet
Ruud
Ikzelf heb toen dankbaar gebruik gemaakt van Auto Paashuis, die mijn Principessa 2 nog een poosje op de toen Nederlandse originele platen heeft laten staan.
In wezen zo krom als een hoepel, want voordat je een auto kunt INVOEREN moet ie eerst UITGEVOERD zijn en dan lever je de platen in. Maar goed ik heb het toen zo opgelost, nadat ik Principessa 1 aan Auto Paashuis heb teruggeleverd omdat daar geen originele platen meer op zaten (en geen originele papieren, want daar gaat het hun eigenlijk om, de Belgen willen zich als europeeshoofdstadhoeder niet verdiepen in de verschillende europese uitvoerdocumenten ??? >
)Heeft me toen dus wel het heen en weer vervoer gekost en de bpm over Principessa 2, bovendien moest ik een verzekering op chassisnummer regelen, gelukkig dacht mijn verzekeringsagent daar ook soepeltjes in mee.
groet
Ruud
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)