18 April 2007, 21:05
ik merk dat de 'nieuwe' koelventilator van mn 940 de motor sneller op temperatuur laat komen. Ik heb geen compensatieboard in mn instrumentcluster, ik zie metaan als de temp fluctueerd. De meter lijkt een mm hoger te staan.
Blijkbaar heb ik al die jaren met een niet goed werkende fan gereden. Nooit is de temp meter meer dan een mm of 2 hoger gekomen dan de standaard verticale positie. Ik ben benieuwd of het verbruik wat omlaag gaat nu. Ik zit nu op iets van 1:10-11 geloof ik...
Ook even de virgo's erop gezet, ziet er veel beter uit! de winterbanden die er nog opzitten zijn bijna versleten (achter dan). Over een weekje maar nieuwe bandjes gaan halen. Ik twijfel nog tussen 205/60 (zit er nu op) en 195/65..
Blijkbaar heb ik al die jaren met een niet goed werkende fan gereden. Nooit is de temp meter meer dan een mm of 2 hoger gekomen dan de standaard verticale positie. Ik ben benieuwd of het verbruik wat omlaag gaat nu. Ik zit nu op iets van 1:10-11 geloof ik...
Ook even de virgo's erop gezet, ziet er veel beter uit! de winterbanden die er nog opzitten zijn bijna versleten (achter dan). Over een weekje maar nieuwe bandjes gaan halen. Ik twijfel nog tussen 205/60 (zit er nu op) en 195/65..
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

