3 May 2007, 22:47
Inmiddels een turbotje op de kop getikt:
[img width=800 height=600]http://img03.picoodle.com/img/img03/8/4/18/f_cokem_476447c.jpg[/img]
Een Garrett T3/T04 .60/.63
[img width=800 height=600]http://img03.picoodle.com/img/img03/8/4/18/f_6063m_65d005b.jpg[/img]
Past op het volvo uitlaatspruitstuk:
[img width=800 height=600]http://img02.picoodle.com/img/img02/8/4/18/f_flangem_b24e306.jpg[/img]
Een wastegate heb ik er ook al voor.
Pieker nog over de uitlaat:
Ferrita, mooi, goed, maar erg duur voor de 940 (met racekat).
Op maat laten maken, stukken goedkoper (RVS)
JT-tuning, geen RVS..
[img width=800 height=600]http://img03.picoodle.com/img/img03/8/4/18/f_cokem_476447c.jpg[/img]
Een Garrett T3/T04 .60/.63
[img width=800 height=600]http://img03.picoodle.com/img/img03/8/4/18/f_6063m_65d005b.jpg[/img]
Past op het volvo uitlaatspruitstuk:
[img width=800 height=600]http://img02.picoodle.com/img/img02/8/4/18/f_flangem_b24e306.jpg[/img]
Een wastegate heb ik er ook al voor.
Pieker nog over de uitlaat:
Ferrita, mooi, goed, maar erg duur voor de 940 (met racekat).
Op maat laten maken, stukken goedkoper (RVS)
JT-tuning, geen RVS..

