2 June 2007, 16:25
Hey Klak,
Wat voor injectie systeem heb jij?
Ik herken dit gedrag bij mijn oude 244GLE uit 1980. die "zoop" ook zo ongelofelijk. Bleek uiteindelijk bij een C-injectie systeem een massadraad te zijn van het injectie systeem, dit na een tijdje rijden met een verbruik van max 1:5-6 l/km, gelukkig was dit na een maandje wel verholpen. failissement dreigde aan de horizon.
Maar voor dat je daar verder op doorgaat lijkt mij het goed om eerst een paar basic dingen te checken., zoals Peter als schreef.
Check de brandstofmeter, check het verbruik enz. voordat je verder gaat.
Was dit ook het geval bij je vader(garantie???) geintje!!!
Wat voor injectie systeem heb jij?
Ik herken dit gedrag bij mijn oude 244GLE uit 1980. die "zoop" ook zo ongelofelijk. Bleek uiteindelijk bij een C-injectie systeem een massadraad te zijn van het injectie systeem, dit na een tijdje rijden met een verbruik van max 1:5-6 l/km, gelukkig was dit na een maandje wel verholpen. failissement dreigde aan de horizon.
Maar voor dat je daar verder op doorgaat lijkt mij het goed om eerst een paar basic dingen te checken., zoals Peter als schreef.
Check de brandstofmeter, check het verbruik enz. voordat je verder gaat.
Was dit ook het geval bij je vader(garantie???) geintje!!!
Frans z'n Volvo's: Volvo Amazon Kombi P221, B18A+ overdrive 1965, Volvo XC70, Titanium 2016,USA import