5 June 2007, 09:23
yes mailtje gehad en mailtje terug ;D
Die kop is een stuk goedkoper. Lijkt me een betere optie. Gebruik voor de koppakking altijd een originele Volvo koppakking of een OE-exemplaar. De leverancier is iets van Elron oid. Zijn stuk sterker dan de imitatievarianten.
Turbo+ kit is wel leuk omdat het origineel is en het enige nut is dat ie de turbodruk beneden de 3700 toeren niet te hoog laat oplopen met alle risico's van dien. Verder idd niet heel nuttig.
Ik heb trouwens een control bypass valve gekocht voor E25 (van een Audi TT 1.8turbo, die schijnen het beste te zijn). Die houdt je turbo op toeren en zorgt voor drukaflaat bij overschakelen, maar zonder dat PSSSTHH geluid. (hoeft van mij niet, maar is maar net wat je wil_).
Die kop is een stuk goedkoper. Lijkt me een betere optie. Gebruik voor de koppakking altijd een originele Volvo koppakking of een OE-exemplaar. De leverancier is iets van Elron oid. Zijn stuk sterker dan de imitatievarianten.
Turbo+ kit is wel leuk omdat het origineel is en het enige nut is dat ie de turbodruk beneden de 3700 toeren niet te hoog laat oplopen met alle risico's van dien. Verder idd niet heel nuttig.
Ik heb trouwens een control bypass valve gekocht voor E25 (van een Audi TT 1.8turbo, die schijnen het beste te zijn). Die houdt je turbo op toeren en zorgt voor drukaflaat bij overschakelen, maar zonder dat PSSSTHH geluid. (hoeft van mij niet, maar is maar net wat je wil_).
