16 June 2007, 09:16
Bert N schreef:Het is eenvoudiger om 1 shirt in een enveloppe te stoppen en te verzenden dan 2. Bij 2 is het te dik voor de brievenbus en begint TNT te muiten.Postma 245 GL schreef:Zwarte Flirt schreef:vervelenda, de 3 kleine maten zijn toch binnengekomen. ;D Dus Hilchien, Arjan en Bert jullie kunnen ze alsnog ontvangen in ruil van ⬠12,50 van elk van jullie op mijn rekening. ;D ;D
Ja zou die van Bert nog met mijn shirts mee kunnen sturen,... scheelt weer verzend kosten + handelingen,... Moet Bert wel eerst ff betalen natuurlijk
Ik heb Gerard al een mailtje gestuurd of de t-shirts al weg waren. Nog geen reactie gehad. Zo snel ik het weet betaal ik de shirts.
Ze zien het als pakket en dat is aanzienlijk duurder. Tot nu toe heeft het slechts geleid tot stickers "te laag gefrankeerd" zonder mogelijkheid tot aanbetaling. ;D ;D
Ik heb van A.S. en van Bert Nieuwenhuis totaal 12,50 ontvangen, daar heb ik 12-6-07 een T-shirt XL zwart voor verzonden.Naar Jan Postma heb ik 2 XXL (1zw+1wit) verzonden op 14-06-07 waarvoor ik ⬠22,50 had ontvangen.
Ik zal wel een beetje vreemd zijn, maar verzend uitsluitend als het op mijn rekening staat. :

Overigens vind ik dat deze discussie beter via de mail kan plaatsvinden :-X :-X
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.