17 June 2007, 20:12
Andere slangen is mogelijk, maar zullen verre van goedkoop zijn, zoals ik ticcie ook al gemaild had.
kijk hier maar eens;
Isa Racing
er zijn meerdere leveranciers van het spul maar de prijzen zullen niet veel schelen, ik ben een goedkopere oplossing aan het zoeken maar dat word lastig.
Wat we wel kunnen proberen is de huidige slang vervangen voor wel olie bestendige slang, en dan de huidige banjo-bouten houden, kijken of dat voldoende is.
maar ik moet zeggen dat je vader behoorlijk creatief is geweest met de slangen....
En die wastegate actuator kan dan idd terug naar je T3 turbo.
Er staat hier ergens op het forum, een write-up van het kleppen stellen van een 240 turbo, als ik me goed herinner van lj dekker.
kijk hier maar eens;
Isa Racing
er zijn meerdere leveranciers van het spul maar de prijzen zullen niet veel schelen, ik ben een goedkopere oplossing aan het zoeken maar dat word lastig.
Wat we wel kunnen proberen is de huidige slang vervangen voor wel olie bestendige slang, en dan de huidige banjo-bouten houden, kijken of dat voldoende is.
maar ik moet zeggen dat je vader behoorlijk creatief is geweest met de slangen....

En die wastegate actuator kan dan idd terug naar je T3 turbo.
Er staat hier ergens op het forum, een write-up van het kleppen stellen van een 240 turbo, als ik me goed herinner van lj dekker.
