1 July 2007, 10:17
waarom zon oude 240 turbo kopen? veel geld en minder goede tuning mogelijkheden dan een 240 zoals ik heb (vind ik zelf dan, als je het over de 300+ pk tuning hebt).
Ik plug de turbo computers, werk even aan de bedrading, klaar, injectie geregeld. Met K-jet is het moeilijker om ver te komen behalve als je er veel ervaring mee hebt. op gechipte LH wordt al in de 350 pk gereden op turbobricks (op een ongeopende B230F van 1991, 320.000 km). Dagelijks vervoer voor die persoon....
De B21 is erg stevig maar een goede B230 komt ook een heel eind.
voor flink vermogen zul je toch de M46 eruit gooien, en alle wielophangingscomponenten (bussen, dempers, veren, kogelkoppen) worden toch vervangen als je 250+pk gaat rijden.
iig een super mooi vermogen, dat is meer dan 150 pk per liter..... heel indrukwekkend! ;D
Ik plug de turbo computers, werk even aan de bedrading, klaar, injectie geregeld. Met K-jet is het moeilijker om ver te komen behalve als je er veel ervaring mee hebt. op gechipte LH wordt al in de 350 pk gereden op turbobricks (op een ongeopende B230F van 1991, 320.000 km). Dagelijks vervoer voor die persoon....
De B21 is erg stevig maar een goede B230 komt ook een heel eind.
voor flink vermogen zul je toch de M46 eruit gooien, en alle wielophangingscomponenten (bussen, dempers, veren, kogelkoppen) worden toch vervangen als je 250+pk gaat rijden.
iig een super mooi vermogen, dat is meer dan 150 pk per liter..... heel indrukwekkend! ;D
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

