2 July 2007, 10:39
Grappig!! ;D Maar nee, geen 940. Maar zeg nooit nooit!!
Enne...de 245 staat effe in de straat. Vandaag maar met de fiets.
Helaas had Ed (weer) geen tijd om mn kleppen af te stellen :-\
En ik wordt t nu al zat om de tankmeter iedere keer zo snel te zien zakken, plus dat ik iedere keer naar de olie stink nadat ik een ritje gemaakt heb...!!
Dus Jelmar, ik ben erg benieuwd naar de slangen en klemmen. Hopelijk kunnen we ook snel een vinger erachter krijgen waarom de rookontwikkeling (verbrandde olie) nu weer zo groot is geworden, terwijl dat eerst niet t geval was.
Op Marktpl. een gereviseerde B21ET kop gezien voor weinig. Ik denk dat ik die van de week ff ophaal. Stel dat mn eigen kop niet OK is of uitgesteld dan heb ik die alvast.
Enne...de 245 staat effe in de straat. Vandaag maar met de fiets.
Helaas had Ed (weer) geen tijd om mn kleppen af te stellen :-\
En ik wordt t nu al zat om de tankmeter iedere keer zo snel te zien zakken, plus dat ik iedere keer naar de olie stink nadat ik een ritje gemaakt heb...!!Dus Jelmar, ik ben erg benieuwd naar de slangen en klemmen. Hopelijk kunnen we ook snel een vinger erachter krijgen waarom de rookontwikkeling (verbrandde olie) nu weer zo groot is geworden, terwijl dat eerst niet t geval was.
Op Marktpl. een gereviseerde B21ET kop gezien voor weinig. Ik denk dat ik die van de week ff ophaal. Stel dat mn eigen kop niet OK is of uitgesteld dan heb ik die alvast.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"