3 July 2007, 21:19
nette B230F(T) met 13 mm drijfstangen enzo kost 100-200 euro als je weet waar te zoeken
oliesquirters erin 100 euro (als ze er nog niet inzitten)
dikke IC rond de 150-200 euro :-P
nokkenas 150
cylinderkop 531 behandeld 500 euro hoor ik
injectoren 200 euro
computers+chips+wat geintjes 400 euro+
benzinepomp met filter 100 euro
uitlaat zelfbouw 300 euro met dikke kat erin 450
M90 200 euro (zelf verstevigen)
sterkere motorsteunen 100 euro
pakkingen, seals, schroefjes, studs, koppelingen enzo 100+ euro
turbo 150-200 euro
Koppeling 300+ euro (kan misschien ook voor minder)
en dan nog koeling, BOV-achtige dingen, aandrijfas inkorten/reviseren, alle vering goodies, boostcontroller, reserveonderdelen :-P
Als je alles langzaam inkoopt en goed op de centen let kan het soms ook nog wat goedkoper... maar als je pech hebt ook weer duurder....
komt toch op een net bedrag uit :-D
oliesquirters erin 100 euro (als ze er nog niet inzitten)
dikke IC rond de 150-200 euro :-P
nokkenas 150
cylinderkop 531 behandeld 500 euro hoor ik
injectoren 200 euro
computers+chips+wat geintjes 400 euro+
benzinepomp met filter 100 euro
uitlaat zelfbouw 300 euro met dikke kat erin 450
M90 200 euro (zelf verstevigen)
sterkere motorsteunen 100 euro
pakkingen, seals, schroefjes, studs, koppelingen enzo 100+ euro
turbo 150-200 euro
Koppeling 300+ euro (kan misschien ook voor minder)
en dan nog koeling, BOV-achtige dingen, aandrijfas inkorten/reviseren, alle vering goodies, boostcontroller, reserveonderdelen :-P
Als je alles langzaam inkoopt en goed op de centen let kan het soms ook nog wat goedkoper... maar als je pech hebt ook weer duurder....
komt toch op een net bedrag uit :-D
240 | 1991 | B230F+T | M90 | 291 KKm | Bilstein B6/Koni

