4 July 2007, 17:55
Uitlaat, goedkoper dan 800 tot 850 ben ik nog niet tegengekomen voor de 940 (1300 euro of zo voor een ferrita).
Bij grotere injectoren moet er ook weer een andere MAF & benzinedrukregelaar op.
Gaat goed tot???? 300 350PK?? Daarboven megasquirt? Afstappen van AMM/MAF en over op MAP.
en heel veel werk. Wel interessant natuurlijk. En hoe regel ik de turbodruk? Dan liever ook meteen via MSnS.
De slangen/buizen bedoeling is ook niet uit te vlakken.
Bij dit soort vermogens wil ik permanent een A/F ratio erin hebben zitten. 250 euro
Is mijn uitlaatspruitstuk nog goed? scheuren?
Andere bougiekabels en een verse (of betere) bobine kan ook geen kwaad.
Inlaat.
Die IC heb ik ook nog niet zomaar gevonden.
Nokkenas idd
Versterkte drijfstangen, toch wel nodig boven de 350PK denk ik + die vervelende arbeidskosten.
Op zich wel te doen, maar ik zou toch graag meer zelf willen (kunnen) doen.
Oh ja, airco doet het weer (condensor + opnieuw vullen) en koppelingcylinder vervangen,... 742 eurotjes weer weg.
Airco onkosten waren niet nodig geweest als ik bij de aanschaf van de auto dat ding beter had getest,...
Bij grotere injectoren moet er ook weer een andere MAF & benzinedrukregelaar op.
Gaat goed tot???? 300 350PK?? Daarboven megasquirt? Afstappen van AMM/MAF en over op MAP.
en heel veel werk. Wel interessant natuurlijk. En hoe regel ik de turbodruk? Dan liever ook meteen via MSnS.
De slangen/buizen bedoeling is ook niet uit te vlakken.
Bij dit soort vermogens wil ik permanent een A/F ratio erin hebben zitten. 250 euro
Is mijn uitlaatspruitstuk nog goed? scheuren?
Andere bougiekabels en een verse (of betere) bobine kan ook geen kwaad.
Inlaat.
Die IC heb ik ook nog niet zomaar gevonden.
Nokkenas idd
Versterkte drijfstangen, toch wel nodig boven de 350PK denk ik + die vervelende arbeidskosten.
Op zich wel te doen, maar ik zou toch graag meer zelf willen (kunnen) doen.
Oh ja, airco doet het weer (condensor + opnieuw vullen) en koppelingcylinder vervangen,... 742 eurotjes weer weg.
Airco onkosten waren niet nodig geweest als ik bij de aanschaf van de auto dat ding beter had getest,...