5 July 2007, 09:57
v40jlt4 schreef:Uitlaat, goedkoper dan 800 tot 850 ben ik nog niet tegengekomen voor de 940 (1300 euro of zo voor een ferrita).
Bij grotere injectoren moet er ook weer een andere MAF & benzinedrukregelaar op.
Janis in Zweden gebruiken ze voor de Ethanol dik 600cc grote injectoren en dan pas, dus als ze nog groter gaan stappen ze over op een 3"LMM
Gaat goed tot???? 300 350PK?? Daarboven megasquirt? Afstappen van AMM/MAF en over op MAP.
De chips die je op tbricks kunt kopen kunnen 400 pk ondersteunen, in Zweden/scandinavie gebruikt men minder standalone dan in de vs, dat heeft een reden.
en heel veel werk. Wel interessant natuurlijk. En hoe regel ik de turbodruk? Dan liever ook meteen via MSnS.
De slangen/buizen bedoeling is ook niet uit te vlakken.
Bij dit soort vermogens wil ik permanent een A/F ratio erin hebben zitten. 250 euro
Wel verstandig ja
Is mijn uitlaatspruitstuk nog goed? scheuren?
Goed zoeken en voor 50 euro heb je een nieuw 90+ spruitstuk
Andere bougiekabels en een verse (of betere) bobine kan ook geen kwaad.
Inlaat.
Polijsten en bij veel vermogen misschien een iets groter gasklepjes, maar waarom zou je, ze halen ook 400 pk zonder dat
Die IC heb ik ook nog niet zomaar gevonden.
Jullie 'Hollanders'moeten eens meer op ebay.de gaan kijken, verzendkosten veel lager dan vanuit UK/VS veel keus in vrachtwagen IC's, de iveco IC die je eerst van mij wilde kopen had ik dan wel uit Engeland, maar was wel voor 110 euro klaar, heb nu iets hopelijk beters voor 160 euro bij ebay de vandaan
Nokkenas idd
eventueel samen bestellen
Versterkte drijfstangen, toch wel nodig boven de 350PK denk ik + die vervelende arbeidskosten.
Wellicht op de lange duur wel, maar nja die stomme zweden weer, ik zal nooit zeggen dat bhet niet beter is of de moeite waard, dat is zeker zo. Gesmede drijfstangen zijn absoluut beter! Daar kan niemand omheen, maar de 13mm drijfstangen schijnen het met goed tunen goed tot 350-40pk uit te houden....
Op zich wel te doen, maar ik zou toch graag meer zelf willen (kunnen) doen.
Oh ja, airco doet het weer (condensor + opnieuw vullen) en koppelingcylinder vervangen,... 742 eurotjes weer weg.
Airco onkosten waren niet nodig geweest als ik bij de aanschaf van de auto dat ding beter had getest,...


moeten eens meer op ebay.de gaan kijken, verzendkosten veel lager dan vanuit UK/VS veel keus in vrachtwagen IC's, de iveco IC die je eerst van mij wilde kopen had ik dan wel uit Engeland, maar was wel voor 110 euro klaar, heb nu iets hopelijk beters voor 160 euro bij ebay de vandaan