6 July 2007, 23:37
Ja deze auto is van 15 april, en ik van 20 april. Als ik een auto was zou ik er ook ongeveer zo uitzien.
Maar ja, er zit nog wel wat werk aan. Het interieur is een mix van een 244 en een Taliban grot. Iemand is met zijn kwastje roestomvormer langs elk stukje ongeverfd ijzer gegaan, dus elk schroefje en krasje heeft zo'n bruinzwart korstje.
En er dus uitbundig aan gelast, geloof maar niet dat er een "ongelaste keiharde" auto uit 1970 bestaat. Maar het laswerk is wel met gevoel gedaan, ik kreeg niet meteen de neiging de slijptol erin te zetten.
![[Afbeelding: klchassis023gv8.jpg]](http://img252.imageshack.us/img252/702/klchassis023gv8.jpg)
Voor de APK moest de chassisbalk linksvoor gerepareerd, dat had ik nog niet eerder gedaan, en de voortrein opgelapt. Vandaag het schuifdak losgebikt, doet het nog met wat duwen en trekken. En de wielkast verder dichtgelast, dat scheelt wel in de achterasherrie. Ook wel fijn voor de mensen die op de achterbank zitten, blijft de broek droog.
Maar ja, er zit nog wel wat werk aan. Het interieur is een mix van een 244 en een Taliban grot. Iemand is met zijn kwastje roestomvormer langs elk stukje ongeverfd ijzer gegaan, dus elk schroefje en krasje heeft zo'n bruinzwart korstje.
En er dus uitbundig aan gelast, geloof maar niet dat er een "ongelaste keiharde" auto uit 1970 bestaat. Maar het laswerk is wel met gevoel gedaan, ik kreeg niet meteen de neiging de slijptol erin te zetten.
![[Afbeelding: klchassis023gv8.jpg]](http://img252.imageshack.us/img252/702/klchassis023gv8.jpg)
Voor de APK moest de chassisbalk linksvoor gerepareerd, dat had ik nog niet eerder gedaan, en de voortrein opgelapt. Vandaag het schuifdak losgebikt, doet het nog met wat duwen en trekken. En de wielkast verder dichtgelast, dat scheelt wel in de achterasherrie. Ook wel fijn voor de mensen die op de achterbank zitten, blijft de broek droog.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969

