11 July 2007, 19:17
Holowkregel schreef:tja duur, maar goed het is maar wat je wilt. ik heb het verschil gezien en dat is best groot tussen de verschillende merken xenonlampen.Nee dat zal best waar zijn, als je echt kwaliteit wilt hebben dan betaal je natuurlijk meer. Ik denk alleen niet dat als ze 2 keer zo duur zijn dat ze ook 2 keer zo veel licht geven. De meeste van die goedkopere setjes krijg je maar 1 jaar garantie op en dat vond ik toch wel een beetje weinig voor dat geld (rond de 150 euro) dus ik kocht ze bij een winkel waar ze iets duurder waren maar dan wel met 2 jaar garantie.
Maar goed de soep van de aldi komt ook wel eens als beste uit de test en de duurste soep vind ik ook niet altijd de lekkerste.
ik vind het zowiezo erg duur om erin te zetten en daarbij hebben wij hier nou niet echt meer donkere plaatsen in nederland.
Tot nu toe bevalt het iig prima, jammer alleen dat het hier al 2 maanden niet fatsoenlijk donker is geweest :

De wegen hier in het hoge noorden zijn meestal zo goed als leeg, meestal kom je net zo veel beesten als auto's tegen op de weg. Dus elk beetje extra licht is meegenomen.
242DL -75 | 265GLE -79 | 244TIC -81 | V70 TDI -98