12 July 2007, 11:11
Het lijkt zo langzamerhand wel of ik bij Scandcar op de loonlijst sta;
http://volvoklassiekeronderdelen.nl/shop...ts_id=1176
Bij je verhaal staat in de kentekengegevens toch ook 0 stoelen ???
Ik zou die trekhaak er gewoon onder zetten. :
Uit de APK keuringseisen 2007:
Keuringseisen
§11. Verbinding tussen personenauto en aanhangwagen
Artikel 5.2.66 - koppelinrichting (algemeen)
Indien de personenauto is voorzien van een inrichting tot het koppelen van aanhangwagen, moet deze inrichting deugdelijk zijn bevestigd en mag deze niet zijn gescheurd, gebroken of vervormd. Onze Minister stelt regels vast met betrekking tot de deugdelijkheid van de bevestiging.
Artikel 5.2.67 - koppelinrichting
1. Indien een personenauto is voorzien van een koppelingskogel met een kogel met een nominale diameter van 50 mm:
a. moet de diameter van de kogel ten minste 49,0 mm bedragen;
b. moet de sluit- en borginrichting van een afneembare kogel goed functioneren en moet de bevestiging van het kogelgedeelte nagenoeg spelingvrij zijn.
http://volvoklassiekeronderdelen.nl/shop...ts_id=1176
Bij je verhaal staat in de kentekengegevens toch ook 0 stoelen ???
Ik zou die trekhaak er gewoon onder zetten. :

Uit de APK keuringseisen 2007:
Keuringseisen
§11. Verbinding tussen personenauto en aanhangwagen
Artikel 5.2.66 - koppelinrichting (algemeen)
Indien de personenauto is voorzien van een inrichting tot het koppelen van aanhangwagen, moet deze inrichting deugdelijk zijn bevestigd en mag deze niet zijn gescheurd, gebroken of vervormd. Onze Minister stelt regels vast met betrekking tot de deugdelijkheid van de bevestiging.
Artikel 5.2.67 - koppelinrichting
1. Indien een personenauto is voorzien van een koppelingskogel met een kogel met een nominale diameter van 50 mm:
a. moet de diameter van de kogel ten minste 49,0 mm bedragen;
b. moet de sluit- en borginrichting van een afneembare kogel goed functioneren en moet de bevestiging van het kogelgedeelte nagenoeg spelingvrij zijn.
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.