13 July 2007, 15:47
michiel schreef:Ja das fijn he...Geld uit geven aan iets terwijl je er geen vervelend mee opschiet.
Heb je de rubbers van je injectoren en de houders daarvan weleens gecontroleerd?
En dat hij nogal veel verbruikt, daar is een turbo toch voor?
Sterkte..........
1 op 5,5 zonder vermogen te hebben lijkt me niet in de haak, ook al is t een turbo. Als ik nou 200 -250pk zou hebben en dan dit verbruik. Dan zou je me echt niet horen klagen hoor.
Houders en rubbers van de injectoren heb ik niet gechecked. Simpelweg omdat ik die krengen er niet uit krijg. De vorige eig. heeft dat al geprobeerd waardoor je ziet dat de leidinkjes al ietsje getordeerd zijn. Dus ik dacht nieuwe of andere leidinkjes te gaan kopen en dan deze er pas af te draaien. De rubbers en de houders voor de injectoren heb ik immers nieuw liggen (FCP-Groton)
Wel een tip die wat waard is, bedankt.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"


Geld uit geven aan iets terwijl je er geen vervelend mee opschiet.