4 August 2007, 14:51
van de week met Dr. Turbo (alias Nederzweed, alias Jelmar voor intimi) even de boel geïnspecteerd op een avondje.
We dachten dat de olieleidingen (niet de goeie en niet de juiste koppelingen maargoed dat wisten we al) zweetten en lekten. Helaas was het (weer) erger dan verwacht. Olieretour lekte dus flink. Overal was vloeibare pakking gebruikt bij t monteren van de T25, ONDANKS mijn herhaaldelijke aanwijzingen dit toch echt NIET te doen. Bedankt pa. Nu maar hopen dat de turbo t heeft overleeft.
Verder (natuurlijk) ontdekt dat er koelvloeistof in de olie zit , ondanks dat de compressiewaarden gewoon goed zijn. Kop moet er dus af en maar duimen dat ie niet gescheurd is. Foto's volgen.
Maar ik ben nog steeds niet te vermurven, ondanks dat het toch echt best tegen zit.
We dachten dat de olieleidingen (niet de goeie en niet de juiste koppelingen maargoed dat wisten we al) zweetten en lekten. Helaas was het (weer) erger dan verwacht. Olieretour lekte dus flink. Overal was vloeibare pakking gebruikt bij t monteren van de T25, ONDANKS mijn herhaaldelijke aanwijzingen dit toch echt NIET te doen. Bedankt pa. Nu maar hopen dat de turbo t heeft overleeft.
Verder (natuurlijk) ontdekt dat er koelvloeistof in de olie zit , ondanks dat de compressiewaarden gewoon goed zijn. Kop moet er dus af en maar duimen dat ie niet gescheurd is. Foto's volgen.
Maar ik ben nog steeds niet te vermurven, ondanks dat het toch echt best tegen zit.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"

