19 August 2007, 11:19
OK. Ik ben zeker van plan blok en kop schoon te gaan maken. Ik zal t blok even ietsje draaien zodat ik de andere twee cilinderwanden ook goed kan inspecteren. En de carterventilatie ook meteen nog iets verder af te breken, schoon te maken en weer op te bouwen.
Ik zie geen verschil qua bougies nee. Alleen dan die paar koelgaten in de kop die dicht lijken te zitten. Maar ik zal het revisiebedrijf ook even vragen wat ze er van denken.
Afgebroken bout komt goed denk ik. Wel eerder gehad toen ik aan de DAF van mn ma ooit (eerte sleutelactie aan auto's) de waterpomp vernieuwde op mn 18de.
@Jelmar; vergeet de koperen moeren niet.
En toen ik met die fan bezig was had ik echt zin om die niet meer terug te plaatsen. Ben benieuwd welke electrische fan zou passen??
Ik zie geen verschil qua bougies nee. Alleen dan die paar koelgaten in de kop die dicht lijken te zitten. Maar ik zal het revisiebedrijf ook even vragen wat ze er van denken.
Afgebroken bout komt goed denk ik. Wel eerder gehad toen ik aan de DAF van mn ma ooit (eerte sleutelactie aan auto's) de waterpomp vernieuwde op mn 18de.
@Jelmar; vergeet de koperen moeren niet.
En toen ik met die fan bezig was had ik echt zin om die niet meer terug te plaatsen. Ben benieuwd welke electrische fan zou passen??
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"

